Izaera mistoa duen ikerketa honek etorkizuneko irakasleen usteak eta jarrerak azter
-
tzen ditu Hezkuntza eta Kirol Fakultatean (UPV/EHU), zehazki, hizkuntzekiko ezagu
-
tza-, erabilgarritasun-, zailtasun-, garrantzi- eta identifikazio-mailak. Emaitzek azpi
-
marratzen dute eleaniztun sentitzen direla, euskara eta gaztelania nagusi eta ingelesa
bigarren mailako, gaitasun, identitate eta garrantzian. Ingelesa espazioa irabazten ari
da, eta sarri euskara atzean gelditzen da pertzepzioetan, eta horrek ikaskuntzan eta
erabileran eragina du. Oro har, euskara gehiago erabili eta identitatean sakonago erro
-
tzeko desira dute, baina ekidin ezineko zailtasun soziolinguistiko eta estrukturalak dei
-
toratzen dituzte.
Gako hitzak:
euskara; eleaniztasuna; hezkuntza; hizkuntza-ideologiak; hizkuntza-ja
-
rrerak
Izaera mistoa duen ikerketa honek etorkizuneko irakasleen usteak eta jarrerak azter
-
tzen ditu Hezkuntza eta Kirol Fakultatean (UPV/EHU), zehazki, hizkuntzekiko ezagu
-
tza-, erabilgarritasun-, zailtasun-, garrantzi- eta identifikazio-mailak. Emaitzek azpi
-
marratzen dute eleaniztun sentitzen direla, euskara eta gaztelania nagusi eta ingelesa
bigarren mailako, gaitasun, identitate eta garrantzian. Ingelesa espazioa irabazten ari
da, eta sarri euskara atzean gelditzen da pertzepzioetan, eta horrek ikaskuntzan eta
erabileran eragina du. Oro har, euskara gehiago erabili eta identitatean sakonago erro
-
tzeko desira dute, baina ekidin ezineko zailtasun soziolinguistiko eta estrukturalak dei
-
toratzen dituzte.
Gako hitzak:
euskara; eleaniztasuna; hezkuntza; hizkuntza-ideologiak; hizkuntza-ja
-
rrerak
Izaera mistoa duen ikerketa honek etorkizuneko irakasleen usteak eta jarrerak azter
-
tzen ditu Hezkuntza eta Kirol Fakultatean (UPV/EHU), zehazki, hizkuntzekiko ezagu
-
tza-, erabilgarritasun-, zailtasun-, garrantzi- eta identifikazio-mailak. Emaitzek azpi
-
marratzen dute eleaniztun sentitzen direla, euskara eta gaztelania nagusi eta ingelesa
bigarren mailako, gaitasun, identitate eta garrantzian. Ingelesa espazioa irabazten ari
da, eta sarri euskara atzean gelditzen da pertzepzioetan, eta horrek ikaskuntzan eta
erabileran eragina du. Oro har, euskara gehiago erabili eta identitatean sakonago erro
-
tzeko desira dute, baina ekidin ezineko zailtasun soziolinguistiko eta estrukturalak dei
-
toratzen dituzte.
Izaera mistoa duen ikerketa honek etorkizuneko irakasleen usteak eta jarrerak aztertzen ditu Hezkuntza eta Kirol Fakultatean (UPV/EHU), zehazki, hizkuntzekiko ezagutza-, erabilgarritasun-, zailtasun-, garrantzi- eta identifikazio-mailak. Emaitzek azpimarratzen dute eleaniztun sentitzen direla, euskara eta gaztelania nagusi eta ingelesa bigarren mailako, gaitasun, identitate eta garrantzian. Ingelesa espazioa irabazten ari da, eta sarri euskara atzean gelditzen da pertzepzioetan, eta horrek ikaskuntzan eta erabileran eragina du. Oro har, euskara gehiago erabili eta identitatean sakonago errotzeko desira dute, baina ekidin ezineko zailtasun soziolinguistiko eta estrukturalak deitoratzen dituzte.
Gako hitzak: euskara; eleaniztasuna; hezkuntza; hizkuntza-ideologiak; hizkuntza-jarrerak.