Diseinu Grafikoari lanbide-izaera aitortuta, eta ikuspuntu didaktiko batetik, diziplina hau "tailerraren" zentzu itxian planteatzen da, ekintzan egituratuta. Proiektu erreal baten gainean "eginez ikasi" ideian oinarritutako ikuspegi honetatik, eta berariazko proposamen metodologikoarekin, UPV/EHUko Udako Ikastaroetako Diseinu Grafikoko Tailerrean sortutako hamar kartelen aurretiko gogoetak, prozesu sortzailea, emaitzak, eta esanahien analisiak erakusten ditugu liburu honetan. Aipatutako Ikastaroen iragarkirako eta sustapenerako diseinatuak izan diren kartel hauek, Diseinu Grafikoa nahitakotasuna duen egintza diskurtsibo eta komunikatibo - "komun"ean jartzearen egintza- bezala ulertzen duen planteamendua ilustratzea nahi dute.
Reconociendo al Diseño Gráfico su carácter de oficio, y desde una perspectiva didáctica, esta disciplina se plantea en un sentido estricto de "taller", estructurado en la acción. Desde este enfoque basado en el "aprender haciendo" sobre un proyecto real, y con una propuesta metodológica específica, en este libro mostramos las reflexiones previas, el proceso creativo, los resultados, y los análisis de significados, de diez carteles creados en el Taller de Diseño Gráfico de los Cursos de Verano de la UPV/EHU en San Sebastián. Estos carteles, diseñados para el anuncio y promoción de los propios Cursos, pretenden ilustrar el planteamiento del Diseño Gráfico como acto de intencionalidad discursiva y comunicativa -de puesta en "común"-.