• Fotogramak

    Fotogramak

    Zinemagilea balitz bezala, zenbait argazki ezaguni mugimenduaren ilusioa eman die Goiatz Labandibarrek ipuin bilduma honetan. Modu horretan bidaiatuko du irakurleak hainbat leku eta garai jakinetara: 60ko hamarkadako AEBko hippy giroa, 50eko Hegoafrikako apartheida, Espainiako Gerra Zibileko Bartzelona edota modaren hiriburua izan den Paris. Eta argazkilariaren begirada gaindituz, bizitza berri bat eman die fotograma horiei; interpretazio berri bat eginez, kontakizun berri bat asmatu du.bKazetariak ezin du, berez ikusten duenaz haratago, lekukotasun pertsonalik eman; fikzioak ordea, eman dio Goiatz Labandibarri istorio propioak sortzeko bidea. Idatzizko istorio hauekin batera, ipuin bakoitzari dagokion fotograma jasotzen duen atari digitala sortu dugu, hala nola, argazkiaren jatorrizko izena eta irudi hori betikotu duen argazkilariaren nondik norakoak. Osagarriak dira biak ala biak, hitza eta irudia; ipuin hauen irakurketan urrutiago joateko modua eskainiz.  

    Fotogramak
  • Euskararen gaineko oinarrizko diskurtsoen lanketa

    Euskararen gaineko oinarrizko diskurtsoen lanketa

    Liburu honek EGOD egitasmoaren (Euskararen Gaineko Oinarrizko Diskurtsoen lanketa) emaitzen txostena jasotzen du. Emaitza hauek adierazten dute posible dela euskararen gaineko diskurtso partekatu bat azaleratzea eta eraikitzea, euskararen gainean identifikatu diren bost diskurtso nagusiak ezaugarritzen dituzten uste, iritzi eta adierazpenen artean badela intersekzio zabal-zabal bat, hogeita bat esaldiz osatua eta gizartearen parte handi batek bere egiten duena, gutxienez gizartearen bi herenek. Hau da, badugula zoru komuna euskarari eta hizkuntza elkarbizitzari begira.

    Euskararen gaineko oinarrizko diskurtsoen lanketa

Applied linguistics

  • Euskararen gaineko oinarrizko diskurtsoen lanketa

    Euskararen gaineko oinarrizko diskurtsoen lanketa

    Liburu honek EGOD egitasmoaren (Euskararen Gaineko Oinarrizko Diskurtsoen lanketa) emaitzen txostena jasotzen du. Emaitza hauek adierazten dute posible dela euskararen gaineko diskurtso partekatu bat azaleratzea eta eraikitzea, euskararen gainean identifikatu diren bost diskurtso nagusiak ezaugarritzen dituzten uste, iritzi eta adierazpenen artean badela intersekzio zabal-zabal bat, hogeita bat esaldiz osatua eta gizartearen parte handi batek bere egiten duena, gutxienez gizartearen bi herenek. Hau da, badugula zoru komuna euskarari eta hizkuntza elkarbizitzari begira.

    Euskararen gaineko oinarrizko diskurtsoen lanketa
  • CLIL experiences in secondary and tertiary education

    CLIL experiences in secondary and tertiary education

    This volume clearly documenting research into CLIL and EMI settings is welcome and timely. A range of researchers rise to the challenge of providing deeper understanding and interpretations of key issues in ways which enable readers to adapt the approaches and ideas to inform their own practices. The nature of integration underpins each chapter and each study in creative, relevant ways at different levels. Bringing together educationalists, linguists and subject specialists provides a shared context for surfacing deeply held beliefs and providing clearer pathways for closer understanding and adaptations to define, refine and support integrated learning. Moreover, integrating theoretical perspectives and research methods is also a feature of the volume which not only informs classroom practices but also goes further into the motivations which operationalize and underpin current drives towards internationalization in universities. The studies in each of the eight chapters in the volume are usefully built on an in-depth critical review of research in the field which enables the reader to carefully position the research and the challenging questions posed. Do Coyle (University of Aberdeen).

    CLIL experiences in secondary and tertiary education
  • Euskararen gaineko diskurtso partekaturako zoru komunaren oinarriak

    Euskararen gaineko diskurtso partekaturako zoru komunaren oinarriak

    Euskararen Gaineko Oinarrizko Diskurtsoaren lanketatik abiaturik, euskararen inguruko diskurtso partekatu baten oinarriak izan daitezkeen ideien inguruko datuak biltzen ditu liburuxka honek.  

    Euskararen gaineko diskurtso partekaturako zoru komunaren oinarriak

Basque library

Teaching materials

  • IELTS 10

    IELTS 10

    Cambridge IELTS 10, student's book with answers with audio.Cambridge IELTS 10 provides students with an excellent opportunity to familiarise themselves with IELTS and to practise examination techniques using authentic test material prepared by Cambridge English Language Assessment. It contains four complete tests for Academic module candidates, plus extra Reading and Writing modules for General Training module candidates. An introduction to these different modules is included in each book, together with with an explanation of the scoring system used by Cambridge English Language Assessment. A comprehensive section of answers and tapescripts makes the material ideal for students working partly or entirely on their own. 

    IELTS 10
  • Arian B2.2 : euskara ikasteko metodoa

    Arian B2.2 : euskara ikasteko metodoa

    ARIAN euskara bere kasa ikasi nahi duten ikasleengan pentsatuta argitaratu da, nahiz eta euskaltegietan zein irakaskuntza arautuan (goi-mailetako B eta A ereduetan) euskara ikasteko eta irakasteko material baliagarria izan daitekeen. Bere baitan hartzen ditu hasieratik EGArainoko maila guztiak (A1, A2, B1, B2 eta C1). ARIANek HABEren Helduen Euskalduntzeko Oinarrizko Curriculumak (2015) eta Ikaskuntza, irakaskuntza eta ebaluaziorako Europako erreferentzia markoak (2001) proposatzen dituzten planteamendu komunikatiboa eta ekintza-ikuspegia hartu ditu oinarritzat. ARIANen hizkuntzaren bi alderdiak lantzen dira, komunikazioari dagokiona eta hizkuntzaren alderdi formalari dagokiona, euskara-ikaslea alderdi bietan treba dadin. ARIAN B2 mailan arreta berezia jartzen da ikasleak atazak burutzeko garatu behar dituen komunikazio- eta ikaskuntza estrategietan, autonomoagoa izatera eta bere ikas-prozesuaren ardura hartzera bideratzen dutenak. ARIAN euskara ikasteko metodoak euskarri hauek ditu: Ikaslearen Liburua + CDa + erantzunak eta transkripzioak  

    Arian B2.2 : euskara ikasteko metodoa
  • Arian B2.1 : euskara ikasteko metodoa

    Arian B2.1 : euskara ikasteko metodoa

    Arian B2.1 Ikaslearen liburua hiru tailerretan antolatuta dago: Ulermen-tailerra: Idatzizko eta ahozko testuetan, estrategia hartzaileak lantzen eta aztertzen dira, ikasleak antzeko testuak irakurtzean edo entzutean errazago uler ditzan. Elkarreraginerako tailerra: Ahozko testuetan, elkarreraginerako estrategiak lantzen eta aztertzen dira, ikasleak modu horretako solasaldietan parte hartzean erabil ditzan. Ekoizpen-tailerra: Idatzizko testuetan, ekoizpen-estrategiak lantzen eta aztertzen dira, ikasleak tankerako testuak idaztean erabil ditzan. Arian B2.1 Ikaslearen liburuko erantzunak eta transkripzioak aparte eskaintzen dira (liburuaren osagarri moduan), ikasleak eskura izan ditzan. Jarduerek erantzun bat baino gehiagobadute, aukera horiek ere jasota daude. Normalean, galdera itxiak proposatu dira, baina galdera irekiak dituzten jardueretan, balizko erantzunak eman dira ia beti. Ahozko testu guztien transkripzioak ere jaso dira. Ikaslearen liburuko entzungai guztiak CDan jasota daude.

    Arian B2.1 : euskara ikasteko metodoa

 

 

Opening Hours

Monday, Tuesday, Wednesday and Thursday: 8:30-15:00
Friday: 8:30-14:30 

Summer opening hours (June, July, August, September)
From Monday to Friday: 8:30-14:30

Get in touch with us

HABE Liburutegia
Vitoria-Gasteiz, 3 4.a
20018 Donostia-San Sebastián
943-022602 / 943-022604
liburutegi@habe.eus map

 

 

  

 

 

 

Visit HABE's profile on Pinterest.