• Curriculum-langaiak

    Curriculum-langaiak

     HEOCari (2015) jarraipena emanez, HABEren Curriculum Garapen Atalak CURRICULUM-LANGAIAK: TESTU-EREDUAK liburua argitaratu du. Bertan A1 mailatik C2 mailara bitarteko testu-ereduak eskaintzen dira. Testuok maila eta trebetasun bakoitzerako proposatzen diren testu eredugarriak dira; maila bakoitzaren adierazgarri direnak. Liburuan, guztira, 216 testu daude, eta baita CD bat ere, entzumenari eta mintzamenari dagozkien ahozko testuak biltzeko (108). Testuon helburua da euskararen irakas–ikasprozesuetan trebetasun hartzaile eta sortzaileak curriculum zehaztapenean gauzatzeko (proiektu kurrikularrak, unitate eta sekuentzia didaktikoak, jarduerak…) lagungarri izango diren lagin edo eredu –mota ezberdinak eskaintzea. Bilduma hau sortzerakoan, testuak errealak izateari ez ezik, maila bakoitzerako aproposak, motibagarriak, ebaluagarriak edota erabilgarriak izateari ere garrantzi handia eman zaio.

    Curriculum-langaiak
  • Euskal hiztun berriak : esperientziak, jarrerak eta identitateak

    Euskal hiztun berriak : esperientziak, jarrerak eta identitateak

        Ikerketaren helburu  nagusia  euskal  hiztun  berrien  deskripzioa  edo  argazki  orokorra egitea  da.  Zehazki,  (a)  euskal  hiztun  berrien  jarrerak,  esperientziak,  motibazioak,  eta euskararen alde zer egiteko prest dauden azaleratzea; (b) identitatearen konfigurazioan euskal hiztun berriei euskara ikasteak zer ekarpen egin dien zehaztea; (c) euskararen erabilera eta transmisioarentzat mesedegarriak diren elementuak, eta baita kaltegarriak edo oztopatzaileak  direnak,  aurkitzea;  (d)  euskal  hiztun  legitimo  bezala  hautemateko  euskal hiztun berrien eta gainerakoen auto-pertzepzioan zein elementu diren eraginkorrak identifikatzea.  Bereziki,  euskal  hiztun  legitimo  bezala  hautemateko  euskalkien  edota  bat-bateko  erregistro  ez-formalen  erabileraren  garrantzia  zehaztea;  (e)  hizkuntza  gutxituen ikerketaren testuinguruan, gaur egungo nazioarteko hiztun berrien eta jatorrizko hiztunen inguruko eztabaidari ekarpena egitea. Helburu  horiek  betetzeko bi  ikerketa  osagarri  burutu  dira:  lehen  fase  baten,  metodologia  kualitatiboa  erabili  da  ikergai  dugun  taldearen  esperientzien,  jarreren,  motibazioen  eta  identitatearen  azterketa  egiteko,  haien  diskurtsoak  eta  biografia  linguistikoak  arakatuz.  Bigarren  fase  baten,  metodologia  kuantitatiboa  erabili  da  ikerketa kualitatiboan gako bezala identifikatu diren emaitza batzuk kuantitatiboki neurtzeko.        

    Euskal hiztun berriak : esperientziak, jarrerak eta identitateak

Applied linguistics

  • Managing plurilingual and intercultural practices in the workplace

    Managing plurilingual and intercultural practices in the workplace

     The contributions in this volume stem from different lines of research and represent both a continuation and an advancement of the European DYLAN project. The book addresses the meanings and implications of multilingualism and plurilingual repertoires as well as the ways in which cultural diversity is managed in companies and institutions in Switzerland. Characterised by official quadrilingualism, but also by new dimensions of multilingualism resulting from massive immigration, important workforce mobility and increasing globalisation, Switzerland offers an ideal laboratory for studying phenomena linked to multilingualism and cultural diversity. On the one hand, a special focus is put on the best practices of diversity management and language regimes with particular attention paid to the interplay between official languages and English, and to ways of leveraging diversity awareness, fostering cultural inclusiveness and enhancing intercultural learning in vocational education and training. On the other hand, the chapters examine at close range the way actors' plurilingual repertoires are developed and how their use is adapted to particular objectives and specific conditions. Being observed in several types of multilingual professional settings, the plurilingual strategies, including English as lingua franca, are particularly examined in terms of power relations and processes of inclusion or exclusion.

    Managing plurilingual and intercultural practices in the workplace
  • Cross-language mediation in foreign language teaching and testing

    Cross-language mediation in foreign language teaching and testing

     This book contributes to the growing field of foreign language teaching and testing by shedding light on mediation between languages. Stathopoulou offers an empirically-grounded definition of mediation as a form of translanguaging and offers tools and methods for further research in multilingual testing. The book explores what cross-language mediation entails, what processes and strategies are involved, and the challenges often faced by mediators. As well as stressing the importance of administering tests which favour cross-language mediation practices, the author encourages the implementation of language programmes which promote the mingling-of-languages idea and target the development of language learners’ effective translanguaging practices. Researchers studying translanguaging, multilingualism, multilingual testing and the use of mother tongue in the foreign language classroom will all find this book of interest.

    Cross-language mediation in foreign language teaching and testing
  • The fractal approach to teaching English as a foreign language

    The fractal approach to teaching English as a foreign language

     Language is a dynamic process, the hallmarks of which are self-organisation, self-similarity and chaotic determination. Instead of seeking simple solutions to complex problems, teachers and syllabus designers should be reaching out beyond existing course books and methodologies to embrace the lessons learned by other scientific disciplines. The fractal approach envisages a new paradigm of language based on forms found in nature and indicates a goal-oriented method of developing teaching materials incorporating a holistic view of language acquisition. This book outlines the theory, presents guidelines for implementing it in the classroom and gives practical examples of the fractal approach in action. With this approach, Claypole 'steps away from ELT convention and offers a perspective from a very different world... His contribution to the field is definitely worth reading.' - Evan Frendo

    The fractal approach to teaching English as a foreign language

Basque library

  • Hizkuntza, nazioa eta estatua

    Hizkuntza, nazioa eta estatua

     XX. mendearen erditsuan, abertzaletasunak berritu sakon bat izan zuen, eta arrazaren ordez euskarari eman zitzaion lehentasuna gure herria definitzeko eta eraikitzeko orduan. Gaur, XXI. mendean, planteamendu berriak entzuten dira, lehengo uste ziurrak zalantzan jartzera datozenak: hizkuntza, nazioarentzat mesede eta sostengu izan arren, ez ote da kalte edo traba estatu bat lortzeari begira? Hizkuntza, Nazioa, Estatua kontzeptuei eta haien arteko harremanei buruz hausnarrean jarri da Joxe Azurmendi, ez erudiziozko saio akademiko bat egiteko, baizik eta gaiaz interesa dutenekin elkarrizketa sustatzeko; ez polemika bilatuz, baina eztabaidari ihes egin gabe; historiaren argitan, baina etorkizunari begira

    Hizkuntza, nazioa eta estatua
  • Nola heldu naiz ni honaino

    Nola heldu naiz ni honaino

     Enpresan mailaz eta soldataz igotzea, herentzia bat jasotzea, etxe bat erosi ahal izatea, lagun ugari edukitzea… Arrakastaren laukitxo guztiak beteak ditu Jezabelek, argi du zer nahi duen bizitzan eta zirt-zart hartu ohi ditu erabakiak. Halako batean, ordea, txikikeria batekin paralizaturik geratuko da. Emakume gazte baten nora eza darabil Kattalin Minerrek gure gizarteko hainbat gai giltzarri jorratzeko: familia eta bikote ereduak, heteroaraua, harreman batean bilatzen duguna… Nortasunez beteriko lehenengo eleberri bat, irakurlearen gogoa astindu eta zer pentsatua emango diona.

    Nola heldu naiz ni honaino
  • Koadernoa zuri

    Koadernoa zuri

      Bi ahizpa, urtetan elkar ikusi ez dutenak, bat-batean amaren heriotzak berriro elkartu dituen arte. Asko dute batak besteari esateko, urrun egon diren bitartean bakoitzari gertatu zaizkionak, eta baita lehenagotik nork bere kolkoan gordetakoak ere. Otzan eta esanekoa izana da bata, errebelde eta lotsagabeagoa bestea, ama estu eta zurrunaren alabak biak ere. Trapu zikinak etxean garbitzeko aginduaren kontra, isilpekoak argitara aterako dituzte Arratek eta Begoñak, beren arteko arrangurak eta ezin ulertuak sendatzeko, hezkuntza zikiratzaile baten min herdoilduak goxatzen saiatzeko. Hika teatro taldearentzat idatzitako antzezlana eleberri bihurtu du Arantxa Iturbek sentiberatasunez eta trebeziaz, hitzekin duen dohaina eta pertsonaiekin duen enpatia agerian utziz

    Koadernoa zuri

Teaching materials

  • Cambridge preparation for the Toefl test

    Cambridge preparation for the Toefl test

    Cambridge Preparation for the TOEFL® Test, Fourth Edition, helps students master the language skills they need to succeed on the TOEFL® iBT and communicate effectively in an academic setting. Using an integrated skills approach that mirrors the structure of the TOEFL® iBT, this fully revised text is ideal for classroom use and self-study. The book contains hundreds of skill-building exercises covering all of the question types in the exam and four practice tests. A supporting skills section is provided to improve grammar, vocabulary, pronunciation and study skills. The audio program, available on Audio CDs, contains conversations, lectures, and all listening material for all listening exercises and test questions.

    Cambridge preparation for the Toefl test
  • Curriculum-langaiak

    Curriculum-langaiak

     HEOCari (2015) jarraipena emanez, HABEren Curriculum Garapen Atalak CURRICULUM-LANGAIAK: TESTU-EREDUAK liburua argitaratu du. Bertan A1 mailatik C2 mailara bitarteko testu-ereduak eskaintzen dira. Testuok maila eta trebetasun bakoitzerako proposatzen diren testu eredugarriak dira; maila bakoitzaren adierazgarri direnak. Liburuan, guztira, 216 testu daude, eta baita CD bat ere, entzumenari eta mintzamenari dagozkien ahozko testuak biltzeko (108). Testuon helburua da euskararen irakas–ikasprozesuetan trebetasun hartzaile eta sortzaileak curriculum zehaztapenean gauzatzeko (proiektu kurrikularrak, unitate eta sekuentzia didaktikoak, jarduerak…) lagungarri izango diren lagin edo eredu –mota ezberdinak eskaintzea. Bilduma hau sortzerakoan, testuak errealak izateari ez ezik, maila bakoitzerako aproposak, motibagarriak, ebaluagarriak edota erabilgarriak izateari ere garrantzi handia eman zaio.

    Curriculum-langaiak
  • Euskaltzaindiaren hiztegia

    Euskaltzaindiaren hiztegia

    Guztira, 37.884 sarrera, 6.994 azpisarrera (hitz elkartuak, esapideak, etab.) eta 61.398 adiera bildu dira bi liburuki hauetan. 

    Euskaltzaindiaren hiztegia

 

 

Brochure

 

 

Opening Hours

Monday, Tuesday, Wednesday and Thursday: 8:30-15:00
Friday: 8:30-14:30 

Summer opening hours (June, July, August, September)
From Monday to Friday: 8:30-14:30

Get in touch with us

HABE Liburutegia
Vitoria-Gasteiz, 3 4.a
20018 Donostia-San Sebastián
943-022602 / 943-022604
liburutegi@habe.eus map

 

 

  

 

Borrow eBooks

 

 

 

 

Visit HABE's profile on Pinterest.